Зробити замовлення
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернути товар належної і не належної якості можна одним із способів: - зв'язатися з менеджером і оформити повернення в ручному режимі. Перед оформленням повернення необхідно зв'язатися з менеджером для уточнення подальших дій (причин повернення, можливих рішень, подальших дій, реквізитів одержувача і т.д). Повернення повинно бути оформлено звичайною посилкою, упаковано належним чином (бажано в упаковку, в якому було отримане), в посилку Після оформлення повернення необхідно повідомити нам номер ТТН і дату відправлення. Перевірка деяких дефектів може займати до 10 днів Не будуть прийняті наступні повернення: - оформлені післяплатою. - без повного опису дефекту, причин повернення. - оформлені на одержувача з некоректними даними (помилковий телефон, адреса, ПІБ та інше). - не узгодженні повернення. - без гарантійних пломб. УВАГА! Всі повернення відправляти Новою поштою/Укрпоштою на: моб.: 097-999-05-66, Резніченко Олександр, м. Шумськ, Тернопільська обл., склад №1 по вул. Українська 36. - для Нової пошти, та на індекс: 47101 вул. Українська 39, м. Шумськ Тернопільської обл. моб.: 097-999-05-66 Резніченко Олександр - для Укрпошти. Після відправки повернення по вищевказаних реквізитах, обов'язково повідомити нам номер ТТН-Нова пошта або ШКІ-Укрпошта повернення, та номер банківської карти (для повернення Вам коштів за товар) одним з перерахованих методів: +380974681112 - моб./Viber +380979990566 - @shrek_com_ua Telegram beretta_rez@yahoo.com - електронна пошта Повернення коштів відбувається на протязі 1-5 робочих днів, в залежності від завантаженості відповідальної за це особи, та також особливості в термінах міжбанківських переказів.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.